Jak nakupovat?

1) Vyberte si zboží

Zboží si můžete vybrat dvěma způsoby - prohlížením katalogu s kategoriemi nebo pomocí vyhledávače v levém sloupci.

 

2) Vložte zboží do košíku

Chcete-li si vybrané zboží koupit, zmáčkněte tlačítko "Do košíku". Do košíku s celkovým nákupem můžete nahlédnout kdykoliv kliknutím na "Košík" v pravém horním rohu. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat nebo přejít k dokončení objednávky.

 

3) Přejděte k pokladně

Z košíku pokračujte volbou "Vyplnit a dokončit objednávku" k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše jméno a adresu (popř. sídlo firmy, IČO a DIČ, pokud nakupujete na firmu), Váš telefon a e-mail (nutná podmínka Vašeho nákupu). Na telefon Vám při vyřizování Vaší objednávky zavoláme a objednávku potvrdíme nebo upřesníme. Telefon je také nutný, aby Vás mohla později kontaktovat přepravní služba před předáním zásilky. Na e-mail Vám dojde automatické potvrzení objednávky a při odeslání dojde číslo balíku, který můžete sledovat na stránkách přepravní služby. Při objednávání doporučujeme zvolit adresu pro doručení, na které jste přes den nejlépe dostupní, např. do práce. Přepravní služba doručuje zásilky pracovní dny Po-Pá od 8 do 17 hodin. O víkendu není doručení zásilek možné.

 

4) Vyberte si metodu platby
 
  • Dobírkou při převzetí zboží
  • V hotovosti či platební kartou v naší prodejně VEUS
  • Platba předem - převodem na účet (po záslání SMS nebo emailu o potvrzení Vaší objednávky)
  • Nákup na splátky s Home Credit nebo Essox  (vyřízení na naší prodejně VEUS)

Stisknete-li "Dokončit objednávku", Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení. Budeme se snažit, aby objednávka byla vyřízena v co nejkratší době. Pro jakékoliv dotazy ohledně objednávky nás kontaktujte na tel. čísle 517 333 585.