Doprava a platba

 

VSE4d167e_CPlogo

ZDARMA

  • V případě nezastihnutí na uvedené adrese bude zásilka uložena na příslušné poště a do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
  • Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu či tel. číslo
  • Platba při převzetí zásilky - na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem
prodejna-03

ZDARMA

  • Osobní odběr je možný v naší kamenné prodejně Kola lyže Usnul
  • Platba v hotovosti na místě
  • Vyzvednutí zboží po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

Platba za zboží

Hotově - platba v hotovosti při osobním odběru zboží na naší prodejně Kola & lyže Usnul

Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od České pošty

Platba předem převodem na účet - objednané zboží bude odesláno po připsání platby na náš účet (platba možná po potvrzení Vaší objednávky SMS nebo emailem)

 

Bankovní spojení

Pro platby v CZK:

Název účtu: Ludvík Usnul

Číslo účtu: 123-3415330267/0100, Komerční banka