SEŘÍZENÁ kola

Jsme rádi, že jste si pro koupi kola vybrali náš e-shop. V tomto článku je zobrazeno, jak Vám dojde kolo domů a na jaké věci si dát při složení pozor. Po odeslání objednávky Vám dojde potvrzovací mail.

Apelujeme na důkladné pročtení Záručního listu, který naleznete uvnitř krabice. Je zapotřebí si v úvodu pročíst celý Záruční list. Kolo je vloženo do krabice a obaleno materiálem proti případnému poškození.

Jelikož jste se rozhodli pro náš e-shop, bude kolo seřízeno a většina dílů naistalována.

Vašim úkolem po doručení zásilky bude nasadit a dotáhnout:
- přední kolo do vidlice
- sedlovku do sedlové trubky
- řidítka do představce
- pedály

Nasazení předního kola

Přední kolo je upevněno rychloupínákem, u dražších kol pevnou osičkou - najdete je v příbalové krabici s příslušenstvím. Odstraňte z náboje plastové krytky a vložte do osky náboje rychloupínák včetně pružinky, nasaďte druhou pružinku (užší stranou ke středu kola) na závit rychloupínáku a našroubujte matici. Páka rychloupínáku má být vždy na levé straně kola. Vyhákněte brzdu (u klasických V-brzd) popř. vyjměte plastovou vložku z brzdových čelistí (u kotoučových brzd), nasuňte přední kolo do vidlice a utáhněte matici rychloupínáku tak, aby jste byli schopni zavřením páky rychloupínáku utáhnout přední kolo.

Upevnění řidítek na představec

Bowdeny provlékněte přes představec na správnou stranu (obvykle zadní brzda a zadní přehazovačka jdou vlevo a přední přesmykač vpravo) a otočte vidlici do směru jízdy tak, aby představec směřoval dopředu. Odšroubujte šrouby z přední části představce, vložte do něj řidítka a opět utáhněte.

Našroubování pedálů

Na ose pedálu je vždy uvedeno jestli se jedná o pravý-R , nebo levý-L pedál. Oba pedály se šroubují ve směru jízdy. Pedály je třeba poměrně silně dotáhnout a ideálně občas překontrolovat, zda se neuvolňují.

Nasunutí sedlovky do rámu

Sedlo je k sedlovce již upevněno a nastavená jeho vodorovná poloha, stačí povolit objímku sedlové trubky a vložit do rámu. Dle potřeby si nastavte výšku sedla a utáhněte tak, aby se sedlovka neprotáčela nebo nezajížděla.

UPOZORNĚNÍ !

Na sedlové trubce je vždy ryska minimálního zasunutí sedlovky do rámu. Nikdy nenastavujte sedlovku nad tuto rysku. Hrozí tím vážné poškození rámu, na které se nevztahuje záruka!