Doprava a platba
ZDARMA
|
||
ZDARMA
|
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Platba za zboží
Hotově - platba v hotovosti při osobním odběru zboží na naší prodejně Kola & lyže Usnul
Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od České pošty
Platba předem převodem na účet - objednané zboží bude odesláno po připsání platby na náš účet (platba možná po potvrzení Vaší objednávky SMS nebo emailem)
Bankovní spojení
Pro platby v CZK:
Název účtu: Ludvík Usnul
Číslo účtu: 123-3415330267/0100, Komerční banka